Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
Nederlands
![]() |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
.
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Champions League
Nou, wie gaat er winnen?
Ik ben volledig voor Barca, kep nooit iets met Arsenal gehad. Ik gok (en hoop) op 2-0 voor Barcelona |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Silver Member
![]() Join Date: 17th Nov 03
![]() ![]() ![]() |
Re: Champions League
Ik ben juist voor Arsenal.
Zou het op zich niet heel erg vinden als Barca wint, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Arsenal gaat winnen! Okay ze speelden de vorige wedstrijd niet bepaald geweldig tegen Villarreal, maar ze wilden gewoon hun winst behouden. Dus zo gek vond ik hun tactiek niet. Ik hoop trouwens dat Bergkamp ook nog even in actie mag komen. Zou leuk voor 'm zijn. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
.
Ja die verdient een beter afscheid dan wat ik hoorde dat Johan Cruijff had gekregen!
![]() De tactiek was zeker niet gek vorige keer maar het was gewoon niet leuk om te zien. En dat is mijn enige zorg, subjectief als ik ben. En ik mag Frank Rijkaard qua karakter voor zover ik hem ken. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Cicelian wannabe
![]() |
Mij om het even. Ik vind dat Barcelona meestal mooi aanvallend voetbal speelt, die wedstrijden die ik zie dan. Ik volg de PL [laatste tijd stukken minder] en heb in de loop der tijd een hekel gekregen aan Arsenal. Irritante, arrogante spelers en coach. Al moet ik denk ik wel de kanttekening plaatsen dat deze mening meer geldt voor het Arsenal van verleden jaar en eerder. Keerzijde is dat spelers als Henry, Bergkamp en de gegroeide van Persie Arsenal ook mooi voetbal laten zien...
Moge het team met het mooiste voetbal winnen, al is dit voor de teams zelf waarschijnlijk niet het eerste uitgangspunt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
.
Sjongejonge..wat een drama man. Echt een mooie wedstrijd zal het dan wel niet meer worden.
Nja als Bar?a maar wint![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Silver Member
![]() Join Date: 17th Nov 03
![]() ![]() ![]() |
Barca heeft dus gewonnen.
Ach ja, ik had het ook wel verwacht. Dat eerste doelpunt van Barca hadden ze trouwens wel moeten toekennen. Nu moest Lehmann er ook nog uit en met 10 man verder. En op deze manier kwam Arsenal dus op voorsprong te staan. En als Arsenal op voorsprong komt dan weet je wel dat ze alleen maar gaan verdedigen, en Barca scoort hoe dan ook nog wel een keer. Dus de kans was groot dat ze zouden winnen. Ik vond het wel echt jammer. Was beetje kwaad op Thierry Henry. Twee echt goede kansen die hij gewoon echt had moeten benutten. Na een tijdje begon ik me toch wel een heel klein beetje af te vragen of ie wel wilde winnen. Ik snap ook niet waarom moet hij dan ook alleen helemaal daar voor gaan staan. Want hij is wel goed, maar ze moeten gewoon niet te veel van 'm verwachten. Dus ik had meer m'n hoop gevestigd op Ljungberg. Maar wel leuk voor die Spanjaarden. Normaal ben ik ook altijd wel voor Spaanse clubs enzo, maar ik weet niet, ik was gewoon hartstikke voor Arsenal. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
.
Gerechtigheid
Geen fantastische wedstrijd meer geworden inderdaad, hoewel de twee doelpunten wel mooi om te zien waren -niet het scoren zelf maar de voorbereiding van Henke Larsson. Ljungberg vind ik een eikel..ik mag die kop van hem niet, en ik vind hem te ruig. (Zeg dit maar niet tegen Mickey, volgens mij is het z'n idool )Ik ben tevreden. Een Franse coach en aanvoerder die verliezen, dat is al mooi op zich, en Frank Rijkaard verdient dit ook als geen ander. Ik vind hem fantastisch, en zeker niet omdat ie Nederlands is. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Back to the Beginning...
![]() |
Poor Messi I wanted to see him... sob
Ronaldinho Rulezzzzzzzzz !!! ![]()
|
|
|
#9 |
|
.
Koekenbakker
![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Rain in the Summertime
![]() |
Ik haat Barcelona, deze club is voor mij synoniem met Ajax, er zijn slechts 3 clubs op deze wereld waarvan ik altijd hoop dat ze verliezen : Ajax, Bayern Muenchen en Barcelona. Ik was niet voor Arsenal maar tegen Barcelona. Het was naar mijn mening overigens wel een heel goede wedstrijd.
|
|
|
|
![]() |
| Bookmarks | |||
Digg
|
del.icio.us
|
StumbleUpon
|