Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
Nederlands
![]() |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Gold Member
![]() Join Date: 19th Apr 06
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Concerten 13&15 maart
13 Maart
Ik (Do-Rithm) Furtadoboy (?) Lisa_nr1 xLovenelly Muts_6 Nelly-fan DaanF Suus Karst 15 Maart Simba23NL Jessie1982 __________________________ Gaan niet Klaazzjuuh Jw (mod) Nellygoesworldwide Daysleeper Chinzu _________________________ Gaat wel/ niet Ib_1 Uwibami Jumberjack Zjosh xXxNelstarxXx whoa_denise Tommy_Vanny Timboo robin Nina nellyfan20 NellyBird Nelladdict mSzHindO martijn LOve.yOu I am Foxke evy492 Flip aintitfunny Met (?) Weet ik niet of die wel gaan. Ben ik vergeten. Ze hebben het vast wel eens verteld wanneer ze gingen. Maar dat onthoud ik niet allemaal. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gold Member
Re: Nelly Furtado Concert Guest list (Wie gaat er en waneer)
Nou vind het wel een mooie lijst die ik gemaakt heb.
Veel werk hoor.. ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Say it Right, Say it all
![]() Join Date: 10th Jan 07
![]() ![]() |
srry, ik kom neij, k ben met school weg,,,
Kan iemand foto's sturen dan?/ |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nelstar Fan
![]() Join Date: 2nd Feb 07
![]() |
Holy Fcuk!!! Zijn er zoveel dutchies hier op het forum??? Props to you Do-rithm, nice work die guestlist! Enneh helemaal een extra -thank you- aangezien ik op plekje 1 sta bij 15 mrt
, en dat terwijl ik hier zo groen als gras ben! Klaazzebaas, ik heb net een nieuw fototoestel gekocht, zit nog te twijfelen of ik die mee zal nemen, but if so dan zit dat dus wel snor (al wil ik liever dansen, en dan is het schieten van plaatjes nogal lastig). maareh let's say ?5,- per foto en ?15,- per filmpje dat ik schiet en je stuur?Dear Do-rithm, aangezien jij een beetje the mom van de dutchies lijkt te zijn: is het een plan als jij die people van wie het nog niet zeker is pm'd? Ken je ze enigzins? Als ik me niet vergis is er trouwens na afloop in de HMH altijd gelegenheid om relax te dansen daarboven (dat was iig het geval toen ik naar Jay-Z was laatst), leuke sfeer en lijkt me wel chill! Menn ik krijg er opeens stukken meer zin in!!! ![]() Ohw and a big bummer: bijna iedereen gaat n?t wanneer ik niet ga! P.S. Dat van dat geld vragen voor foto's etc. was natuurlijk niet helemaal waarheidsgetrouw: ...de prijzen zijn natuurlijk niet zo hoog! Let's do a 50% discount. En owhja: I do take visa. ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Copper member
![]() |
Oooooeeeeeeh er gaan er best wel veel waarschijnlijk niet....
![]()
|
|
|
#6 |
|
.
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jemig de pemig..hoe ben je aan die lijst gekomen?? Een paar uurtjes in de Members List liggen wroeten?
Misschien komen er ook wel Vlamjolen trouwens, of mogen buitenlanders niet komen? Met een beetje goede wil kun je ze wel verstaan ![]() O en neem van mij maar aan dat Jumperjack en Uwibami niet gaan ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Its Lisa B*tch!
![]() |
Jemig de pemig....?
ok nu ben Ik het zat, ben ik echt de enigste buitenlander hieroow? maar Chinzu/Uwibami lijken me asiatisch (hmmm,Bami )Denk ook niet, dat Uwi en Jumper komen
|
|
|
#8 |
|
.
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nee we zijn allemaal Nederlanders. Chinzu = How-Fei, die z'n ouders komen uit Hong Kong als ik het goed heb, maar hijzelf dus uit Nederland. En aan Uwibami is alleen z'n BITS naam Aziatisch voor zover ik weet
![]() Maar als je jemigdepemig niet kent..ben je misschien toch buitenlands ja Buitenaards zelfs misschien. Volgens mij is het van Van Kooten en De Bie, en volgens mij hoort er Mozes Kriebel bij achter Jemig de Pemig Mozes Kriebel Das namelijk ook de naam van een coffeeshop in Almelo, http://www.jemigdepemig.com |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Cicelian wannabe
![]() |
Wel mijn naampie is gekozen omdat ik draken koel vind: http://www.pantheon.org/articles/u/uwibami.html
Echter stroomt er wel wat Aziatisch bloed in me, zuidoostelijk om preciezer te zijn. Mijn moeder en oudste tante zijn geboren in Indonesi?; mijn opa was KNIL-militair. Zijn vrouw was dus een echte Indonesische, een bijzonder lieve en kleine vrouw die verdomd lekker kon koken. En ondanks dat ik een BITSer ben, ben ik geen NF fan, dus misschien eigenlijk ook geen 'echte' BITSer, hehe. Dus JW had volledig gelijk, wat mij aangaat. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gold Member
Ja ik heb alle nederlandse members opgezocht. was verdomd veel werk. Maar die ondersten komen bijna nooi of nooit. Ik zie ze hier in ieder geval nooit.
![]() |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks | |||
Digg
|
del.icio.us
|
StumbleUpon
|