Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
Nederlands
![]() |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 | |
|
Cicelian wannabe
![]() |
EK -Under21- KAMPIOEN
Quote:
Toch maar ff een aparte topic gemaakt voor dit historische feit en ongelooflijke prestatie van Jong Oranje. Door Italie in de groepsfase te kloppen en Frankrijk te verslaan in de halve finale kwam Jong Oranje in de finale te staan tegenover de Oekraine en deze tegenstander werd geklopt met maar liefst 3-0. Met vlagen van geweldig voetbal, en zeker briljant voetballende kerels als De Zeeuw, Hofs, Huntelaar en Castelen, werd de Oekraine verslagen. Zij het dat we enigzins geluk hadden omdat de Oekraine iets van 3x op de paal schoot maar dat doet niets af aan het feit dat Oranje beter was [noch aan het feit dat wij dus wel 3x scoorden] en als de paal er niet was hadden we altijd nog de bijzonder goed kepende Vermeer. Deze titel is de eerste voor Jong Oranje en voor Nederland weer de eerste sinds 1988. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
.
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: EK -Under21- KAMPIOEN
Jaaaaaa geweldig he!
Kep alleen de doelpunten gezien, maar het zag er goed uit! Beter dan Oranje-Australi? Trouwens, mag die Huntelaar even blij zijn dat ie niet mee mocht naar Duitsland! Dit is de beste reclame die hij maar kan gebruiken. Kijk maar hoe het ging met de sterspelers van het WK onder 20?19? laatst in Nederland, bijvoorbeeld Messi |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Cicelian wannabe
![]() |
Quote:
Ik heb uiteraard gisteren de hele wedstrijd zittuh kijkuh. Was errug goed, zeker de eerste helft. Eerste doelpunt van Huntelaar was mooi alsook de laatste van Hofs. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
.
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oja dat kan kloppen..ik zat me net af te vragen, wanneer het was. Want ik dacht vorig jaar maar dat was geen even jaartal. Maar 2005 was het dus wel. Ik heb een paar wedstrijden gezien, ben twee keer naar het FC Twente stadion in Enschede geweest. Onder andere Argentini?, Duitsland en de VS zien spelen.
|
|
|
|
![]() |
| Bookmarks | |||
Digg
|
del.icio.us
|
StumbleUpon
|