Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
Nederlands
![]() |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Cicelian wannabe
![]() |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
.
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Ger : Arg
Hahaha..wat een grap
"Mertesacker" heet ie trouwens toch?Mijn mening weten jullie waarschijnlijk al, mijn verwachting waarschijnlijk nog niet: ik ben bang dat Duitsland het niet gaat halen ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Silver Member
![]() Join Date: 17th Nov 03
![]() ![]() ![]() |
Ik hoop dat Argentini? wint, maar beide landen maken naar mijn mening evenveel kans. Duitsland is echt gegroeid en heeft tegen Zweden echt laten zien waartoe ze in staat zijn.
Ik weet niet of ze van Argentini? kunnen winnen, maar na het zien van Spanje tegen Frankrijk, is niets echt meer zeker. Ik had echt verwacht dat Spanje zou winnen, met gemak. Frankrijk is echt niet zo goed dit WK. Vind het trouwens nog steeds jammer dat Spanje eruit ligt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Cicelian wannabe
![]() |
Awel de voorspelling dat Duitsland zou winnuh klopte in ieder geval, hehe.
Van wat ik gezien heb -laatste minuten- + extra tijd en strafschoppen heeft Duitsland verdient gewonnen. Ze hebben zeker de strafschoppenn beter genomen en Lehman zat volgens mij elke keer in de goede hoek. Mentaal gewoon sterk, die Duitsers. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Otaku Ja Nai!!! (>_<)
![]() |
he bah!!! gvd!!! die duitsers
argentinie moest winnen!!! omg vind het echt dom dat ze die reserve keeper in zetten tijdens penalty
|
|
|
#6 |
|
Rain in the Summertime
![]() |
Voor wat ik gezien heb, volkomen terechte overwinning voor Duitsland, niets op af te dingen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Silver Member
![]() Join Date: 17th Nov 03
![]() ![]() ![]() |
Argentini? had moeten winnen!
Ze hadden eigenlijk al gewonnen, maar iedereen heeft gezien wat er is gebeurd.Zo stom van ze. Vlak voor de verlenging hadden ze nog bijna gescoord, maar die Tevez, of weet ik veel wie het was moest die bal nog zonodig aanraken. En waarom hebben ze Messi niet laten spelen? Misschien had hij nog wat kunnen doen. Misschien is het ook wel allemaal Maradona's fout. Als hij gewoon weer was komen kijken, zoals alle vorige keren hadden ze misschien gewoon weer gewonnen. Vandaag wordt weer een spannende dag. Ik hoop echt dat Portugal wint van Engeland. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Rain in the Summertime
![]() |
Nee dus, Engeland moet winnen, dat hoop ik echt uit de grond van mijn hart. Heb jij trouwens wel goed gekeken Daan?, Teves stond buitenspel en werd daarom afgefloten, niet dat het iets uitmaakte, Lehman had die bal al gestopt. Ik ook had op een overwinning van Argentinie gehoopt, maar Duitsland was de ploeg die ervoor ging, ook in de verlenging. Daarom was het volgens mij een volledig verdiende overwinning.
Hoe kun je trouwens schrijven dat Argentinie eigenlijk al gewonnen had, het was Duitsland waar ze tegen speelden hoor, en van Duitsers heb je echt pas gewonnen als het laatste fluitsignaal heeft geklonken, buiten het feit dat het klinklare onzin is. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Cicelian wannabe
![]() |
Quote:
"Football is a game in which 22 men run round after a ball, and at the end Germany win." - Gary Lineker |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Rain in the Summertime
![]() |
Michel, ik bedoelde met onzin, het feit dat Argetinie, eigenlijk al gewonnen zou hebben.
|
|
|
|
![]() |
| Bookmarks | |||
Digg
|
del.icio.us
|
StumbleUpon
|