Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
Nederlands
![]() |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Copper member
![]() |
Kerstmis en Oud&Nieuw
Wat gaan jullie doen met de feestdagen?
Naar vrienden of familie? Of in je eentje thuis zitten? ![]()
|
|
|
#2 |
|
Its Lisa B*tch!
![]() |
Re: Kerstmis en Oud&Nieuw
VUURWERK AFSTEKEN! Met me broers en zussen,vrienden bla bla bla
en dan de dag daarna naar 't ziekenhuis omdat me hand eraf geblaze is ![]() En ik wil naar portugal in de kerstvakantie, ben portugees/cabo/nederlands en nog nooit er heen geweest kan het erger?
|
|
|
#3 |
|
Whoa!
![]() Join Date: 19th Apr 06
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik ga heel veel doen
Weet niet meet wat.
|
|
|
#4 |
|
Copper member
![]() |
Ik heb donderdag kerstgala!!
En moet met kerst naar familie, dat is alleen leuk omdat mijn kleine nichtje komt ![]() En giga veel vuurwerk afsteken Ik zie je wel in het ziekenhuis Lisa![]()
|
|
|
#5 |
|
Its Lisa B*tch!
![]() |
^haha,ja mischien is iemand wel lief genoeg om ons 2 armen te geven?
![]() en het is officieel ik ga naar portugal! me eerste keer om me portu famillie te zien, spannend! en mischien kan ik floribella met nelly kijken ![]()
|
|
|
#6 |
|
يان فيليم
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
O wat leuk dat je naar Portugal gaat!!
Ik ga ook m?n roots opzoeken, alleen liggen die wat dichterbij (ik ben zo niet-multiculti als maar kan, lol). Nou oorspronkelijk liggen ze bij Deventer..Met de kerst gaan we waarschijnlijk gourmetten ofzo bij ons thuis..en kerstavond naar apeldoorn naar een kerkdienst, waar m?n zwager moet zingen in een koor. Tis de kerk waar de koningin ook vaak heengaat op kerstavond, omdat margrietje daar vlakbij woont Maar ik moet nog even overwegen of ik het zo graag wil bijwonen dat ik m?n akerkelijke principes even opzij kan schuiven De 29e ben ik jarig, komt m?n familie naar Nijmegen. En nieuwjaarsnacht vier ik het met vrienden, dubbel feest ![]() Geen vuurwerk voor mij..vroeger won de jeugdige opwinding het nog wel eens van het verstand (verkeersborden opblazen met eigengemaakte bommen, een holle metalen buis, dicht aan de ene kant en schroefdraad en schroef aan de andere kant, en een klein gaatje voor de lont..en dan vullen met kruit. En dan opscheppen dat je 6 keer de knal kon horen weerkaatsen tegen de Lemelerberg ) O en staat cabo voor caribbisch? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Copper member
![]() |
Oh alvast gefeliciteerd Jan
Ik ga elk jaar naar een vriendin van mijn moeder, en die jongens die daar wonen zijn echt verslaafd aan vuurwerk Die hebben meestal een hele krat vol, en ze krijgen het nog op ook En Lisa echt leuk dat je naar Portugal gaat! Mag ik mee? ![]()
|
|
|
#8 |
|
يان فيليم
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Echt waar Ali B, een hele krat vol??!
![]() ![]() ik moet trouwens nog verjaardagscadeaus bedenken..kan nooit iets verzinnen. Krijg iig een goedkope usbstick en zo'n klein beeldje (hout of klei) van een jazzneger. M'n zus heeft daar ook een paar van, en in de muziekschool staan een pianist, bassist en violist van formaat halve meter..hoe stoer!Alleen moet ik nog meer verzinnen zeggen ze :/ |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Copper member
![]() |
Daar heb ik ook last van
Vooral voor mijn ouders en zus weet ik echt nooit wat ik moet kopen. Als iemand voor wie je een cadeautje moet kopen van onzinnig houdt, moet je naar de Xenos of Claires. Ik ben echt verliefd op Claires![]() Toen ik nog in de muziekschool zat, stondenn daar ook grote beelden, maar ik vond ze echt spuuglelijk Mijn oom werd laatst trouwens 50, en mijn vader ging voor hem een beeldje van klei maken. Zwaar mislukt, maar wel leuk![]()
|
|
|
#10 |
|
Its Lisa B*tch!
![]() |
^cabo-kaapverdie zo noemen we het tegenwoordig
![]() en ja je mag in mijn koffer mutsie ![]()
|
![]() |
| Bookmarks | |||
Digg
|
del.icio.us
|
StumbleUpon
|
Google
|
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |