Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
Nordic countries
![]() |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
the sesam street-smart
![]() |
Norsk (og skandinavisk) rap og annen musikk
Musikk! Jeg bare kom til å tenke på musikken her innenlands i norge og skandinavia. Jeg kan nevne noen norske artister jeg liker: Karpe Diem, Erik og Kriss, Mira Craig, Sondre Lerche, Nathalie Nordnes, Venke Knutson, Ane Brun, Briskeby.. og sikkert flere Ja det er ikke så mange, men litt er det. Så jeg tenkte vi kunne ta opp skandinavisk musikk som du liker. Er det noen som har hørt om de artistene jeg skrev? Norsk rap er faktisk ganske bra.. Kom med noe dere liker. Det blir kanskje ikke en stor sekjson Men, men..Ivertfall kan dere diskutere skandinavisk musikk dere liker =D
|
|
|
#2 |
|
Let the Pink Elephants in
![]() |
Re: Norsk (og skandinavisk) rap og annen musikk
jeg kender ikke nogle af de navne du nævner xD hehe... men ja,,
jeg hører sjældent rap, jeg foretrækker rock og sådan, eller få popsangere, eller latinsk musik... Men af skandinavisk musik hører jeg mest Nephew, og... Ana Johnsson kan jeg også godt lide lidt, så er der også danske Infernal og Alphabeat, som er OK, men jeg hører det ikke sååå tit, kun når jeg hører radio eller ser MTV eller sårn... men ja, der er selvfølgelige også nogle sangere herfra, jeg syntes er OK, men jeg kan bare ikke rigtigt huske navnene xD nåh jo, Danser med Drenge og sådan er også godt xD
|
![]() |
| Bookmarks | |||
Digg
|
del.icio.us
|
StumbleUpon
|
Google
|
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |