Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
Nederlands
![]() |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Silver Member
![]() Join Date: 17th Nov 03
![]() ![]() ![]() |
Say It Right op MTV
Ik was net even aan t zappen en zag toen Say It Right op MTV. Het was bij Brand New. Dus Say It right is blijkbaar ook de nieuwe single hier in Nederland. Wel een beetje snel na All good Things, maar t was wel geinig om de clip eindelijk eens op tv te zien.
![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Say it Right, Say it all
![]() Join Date: 10th Jan 07
![]() ![]() |
Re: Say It Right op MTV
volgens ,mij komt Say it right 19 maart in NL
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gold Member
![]() Join Date: 19th Apr 06
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
omg!!! hij is uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
vet gaaf.. !!! ik wilde say it right hier! dit word een nummer 1 hit! wat ik je brom! ![]() mijn zusjes hadden say it right al verscheide keren gehoord op een radio! Ik ben nu heel blij! ik hou van say it right! het is de beste track van het hele loose album!!! ooh yeah! oke nou hou ik op met say it right prijzen.. lolMaar wel vet! ik wil ook de clip zien. nou maar ff veel radio luistren en muziek zenders kijken ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
.
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat je me bromt, van mij mag het. Vind het een mooi nummer.
Op een radio, was dat misschien een radio met een Loose CD erin? ![]() PS: ik moest in december 2 tentamens tegelijk doen, maar heb duidelijk voor de ene gekozen. Gevolg: een 3 en een 9 (had liever twee zessen trouwens) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gold Member
ja he!!! moet een nummer 1 hit worden!! echt wel!!!!! SAY IT RIGHT ROCKS! oh Yeah! baby! lol im so happy!
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
.
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jij gaat altijd Engels praten als je blij bent
![]() En gelijk heb je..MTVtaal klinkt nergens naar in het Nederlands, kijk maar naar die Pimp my Ride..ons OMG-vermogen wordt nogal geremd door de nuchterheid ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gold Member
ja. ik weet niet waarom ik dat doe
ben ook wel een beetje gek. ik geef toe! Maar ja als je zon nelly fan bent als ik. dan weet ik het ook niey meer. lol! maar goed.. ik a nu lekker ff al mijn say it right liedjes luistren. ( instrumental, remixen, live etc. etc.) ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gold Member
Heb die video nog steeds niet gezien
ik mis hem blijkbaar steeds. Ik kijk nooit smiddags tv. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Say it Right, Say it all
![]() Join Date: 10th Jan 07
![]() ![]() |
Say It Right moet gewoon in NL een keer op nummer 1 in de top40 en dat zou dan gelijk ook de eerste zijn,,,, *hoop**hoop*
![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nelstar Fan
![]() Join Date: 2nd Feb 07
![]() |
Cool, is idd een relax nr. Ik heb de clip niet gezien maar zag op youtube wel een live versie @ the AMA. Erg gave gig qua styling etc. Wat wel een beetje weird was, was de beatbox erin met Saukrates (die ook in het voorprogramma staat van de concerten van NF in Nederland), maar volgens mij stond zijn mic gewoon te luid afgesteld. Die Saukrates doet normale wel leuke dingen in die live-gigs van Nelly Furtado die ik van haar gezien heb. Hij neemt de rapstukken van Timbaland bijv. voor zijn rekening, en dat doet ie niet slecht!
For those interested: http://www.youtube.com/watch?v=fcr4-ZTH5lU P.S. Die gitaarsolo op het eind ROCKS! Heeft iemand hier toevallig een mp3-tje van? |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks | |||
Digg
|
del.icio.us
|
StumbleUpon
|
Google