Official Nelly Furtado Fans Forum & Message Board

Chat with fans from all around world, get the latest Nelly Furtado news, pictures, audio, songs, videos, widgets! Your one stop Nelly shop!

Nelly news direct to your email:

The images displayed here have been created by users of this forum © 2008

View more photos in the Nelly Furtado Flickr group (Please join and add your photos to the group, they will then appear here)

Go Back   The Only Nelly Furtado Fans Forum > Nelly Furtado > Discuss Nelstar in your language > Português

Notices

Português

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 21st Apr 07   #1
mojo (Mod)
Super Moderator

mojo's Avatar

mojo has a reputation beyond reputemojo has a reputation beyond reputemojo has a reputation beyond reputemojo has a reputation beyond reputemojo has a reputation beyond reputemojo has a reputation beyond reputemojo has a reputation beyond repute
Send a message via AIM to mojo Send a message via Skype™ to mojo
Tenho os ouvidos a chiar...

...e por pouco n?o ceguei.

http://www.youtube.com/watch?v=CE4aBaMVTC8
mojo is offline   Reply With Quote
Old 22nd Apr 07   #2
dad-nica (Mod)
Super Moderator

dad-nica's Avatar

dad-nica has a reputation beyond reputedad-nica has a reputation beyond reputedad-nica has a reputation beyond reputedad-nica has a reputation beyond reputedad-nica has a reputation beyond reputedad-nica has a reputation beyond reputedad-nica has a reputation beyond reputedad-nica has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to dad-nica Send a message via MSN to dad-nica
Re: Tenho os ouvidos a chiar...

Hahaha...aceito que n?o ? uma dos performances mais fant?sticos que tem visto na minha vida, mas tem sorte que n?o seja t?o ma(l?) como esta louca:

http://www.youtube.com/watch?v=95dJo...elated&search=
Old 22nd Apr 07   #3
Jonas*
João

Jonas* has a reputation beyond reputeJonas* has a reputation beyond reputeJonas* has a reputation beyond reputeJonas* has a reputation beyond reputeJonas* has a reputation beyond reputeJonas* has a reputation beyond reputeJonas* has a reputation beyond reputeJonas* has a reputation beyond reputeJonas* has a reputation beyond reputeJonas* has a reputation beyond reputeJonas* has a reputation beyond repute
Send a message via MSN to Jonas*

? aquela musica que nos vai representar?
Jonas* is offline   Reply With Quote
Old 25th Apr 07   #4
mojo (Mod)
Super Moderator

mojo's Avatar

mojo has a reputation beyond reputemojo has a reputation beyond reputemojo has a reputation beyond reputemojo has a reputation beyond reputemojo has a reputation beyond reputemojo has a reputation beyond reputemojo has a reputation beyond repute
Send a message via AIM to mojo Send a message via Skype™ to mojo

Quote:
Originally Posted by dad-nica View Post
Hahaha...aceito que n?o ? uma dos performances mais fant?sticos que tem visto na minha vida, mas tem sorte que n?o seja t?o ma(l?) como esta louca:

http://www.youtube.com/watch?v=95dJo...elated&search=
Hehe sim, ela realmente ? bastante pior, mas ainda assim parece-me que o tipo de m?sica que estava a cantar era bem mais suport?vel.

Quote:
Originally Posted by xo_jo_yo
? ela que nos vai representar?
Sim, infelizmente. N?o ? que a Eurovis?o assuma grande import?ncia nos nossos dias, e at? n?o tenho nada contra a m?sica pimba - um 'Carocha do Amor' ou um 'Na minha cama com ela' s?o verdadeiras p?rolas da m?sica Portuguesa -, mas aquela Sabrina... meh.
mojo is offline   Reply With Quote
Old 12th Sep 07   #5
portugueseguy
Bronze member

portugueseguy's Avatar

portugueseguy is a name known to allportugueseguy is a name known to allportugueseguy is a name known to all
Send a message via MSN to portugueseguy

oh desculpem de estar a falar de um assunto que ja vai ha muito tempo... mas eu ate gostei da sabrina na eurovisao, acho que ela representou bem o nosso paÃ*s so que nao conseguiu ir a semi final por uns miseros 3 pontos... e que a eurovisao e mais um concurso onde os interesses geograficos e politicos sao mais improtantes... dai ela ter em ficado em 11º com 88 pontos, e que os outros 10 eram paises d leste...

agora e pimba, mas se os europeus gostaram...

e eu ja sei conheci a sabrina pessoalmente, e ela e muita simpatica e bonita...

ps desculpem ter falado num assunto um bocado antigo... desculpem mesmo
portugueseguy is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks
Digg del.icio.us StumbleUpon Google

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules