Nelly news direct to your email:
|
|||||||
| Notices |
Nederlands
![]() |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Obsessed Nelly Fan
![]() Join Date: 25th Feb 04
![]() ![]() |
wk topic
Daar word het weleens tijd voor
Hebben jullie er ook zo?n zin in? Ik hoop echt zooo dat we gaan winnen of in ieder geval dat wel in de finale komen, ik heb namelijk een weddenschap met mijn vader dat als Nederland in de finale komt scheert hij z?n snor anyway Forca! team Holland ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Silver Member
![]() Join Date: 17th Nov 03
![]() ![]() ![]() |
Re: wk topic
Ja, ik heb er ook al zin in.
Wordt wel druk, ook nog tennis enzo. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit echt zo voor nederland ben. Vind de wedstrijden ook nooit echt prettig om naar te kijken, omdat ik veel kritischer ben als Nederland speelt. In mijn ogen doen ze dan meestal alles verkeerd. Komt denk ik ook wel een beetje omdat je eigen land speelt en dan wil je toch net ietsje meer dat ze winnen dan wanneer je voor een ander land bent. Om een of andere reden was ik met EK heel erg voor Portugal en Zweden. Ik ben nooit echt voor Nederland. Maar als ze winnen, is het altijd leuk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
.
![]() Join Date: 1st Dec 04
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ha het is heel Nederlands om niet voor Nederland te zijn
Ik zou het wel leuk vinden als we ver komen..maar ik zou niet wakker liggen van het WK We hebben op dit moment wel een hele goede ploeg..het zou best eens kunnen lukken. Vooral aangezien Engeland en vooral Duitsland niet zulke beste teams hebben.Nederland-Duitsland in de finale zou leuk zijn..om voorgoed van ons trauma verlost te worden en omdat ik het de Duitsers die ik van hier ken wel gun haha |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bronze Member
![]() Join Date: 1st Nov 05
![]() |
Jaa het WK, ik kan niet wachten!!
De ideale finale is voor mij Nederland-Brazillie en dat wij winnen, *ahum* maar je weet het nooit met voetbal dus ik wacht gewoon af en hoop dat we zo ver mogelijk komen ![]()
|
|
|
#5 |
|
Cicelian wannabe
![]() |
Volgt iemand wel het EK "Under 21" in Portugal, waar Nederland reeds Italie en topfavoriet Frankrijk heeft verslagen [zeer goeie wedstrijd met groot aandeel van Nicky Hofs en een geweldig spelende Romeo Castelen] en voor het eerst in onze historie de finale hebben bereikt?! Dit lijkt me momenteel toch nog ff interessanter dan het nog niet begonnen WK...
Finale: Nederland - Oekra?ne eerste groepswedstrijd werd met 2-1 verloren van de Oekra?ne en is de enige verlieswedstrijd tot nu toe in het toernooi |
|
|
|
|
|
#6 |
|
.
Ja daar hoor ik inderdaad weinig van. Alleen laatst dat ze in de halve finale stonden..was voor het eerst dat ik er iets van hoorde! Ik kijk nou de laatste tijd ook niet heel veel tv..
Nou hopen dat de wraak voor de enige verlieswedstrijd zoet is ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Cicelian wannabe
![]() |
Ik heb het zoveel mogelijk gevolgd [incl. NL groepswedstrijden] maar de NL wedstrijden begonnen vaak vroeg op tv, rond 1815u of zo. En TALPA besteed er trouwens ongelooflijk veel tijd aan; gisteren de hele avond! Gisteren uiteraard naar Nederland-Frankrijk zittuh kijkuh en door de verlenging de eerste helft van de oefen-interland van Oranje-Mexico moeten missen.
Trouwens dat doelpunt van Klaas-Jan Huntelaar -een stift bal- was geweldig alsook de beslissende treffer van Hofs. Was een bijzonder aantrekkelijke wedstrijd -behalve toen Frankrijk in de verlenging liever direct met penalty kicks wilde beginnen, aflezend van hun spel. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Rain in the Summertime
![]() |
Ik had het niet beter kunnen zeggen, kut Fransen.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Cicelian wannabe
![]() |
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
.
heej leuk, nog meer frankrijkhaters
Ik heb een niet-beredeneerde niet-principiele niet-verdedigbare maar oh zo grote hekel aan alles wat Frans is!!! Met name de taal, blah.Zondag is de eerste wedstrijd he! Gaan jullie nog naar caf?'s ofzo, of bij vrienden kijken? Of thuis? Of niet? Of met 1 oog? Of op de kop? Of met twee brillen op? Overige? sorry ik draaide even door ![]() |
|
|
|
![]() |
| Bookmarks | |||
Digg
|
del.icio.us
|
StumbleUpon
|
Google